onsdag 11 mars 2009

Ouch! *gråter av smärta* (nästan)

Hallå i stugorna!
Idag har jag ondare än ondast. Ouch! Trots "lite" ont i benet, tog jag beslutet att åka iväg imorse och gymma en timme...Skulle jag inte ha gjort! Efter 1½ km på löpbandet trodde jag att benet skulle brinna upp.Klev av och körde armar och rygg resten av timmen, vilket resulterat i en orörlig arm...*skrattar* vilken jäkla soppa...
Åkte hem och tog en lång dusch, men inte blev det bättre inte, förutom att jag luktade lite godare då ;)

Så det var bara att inse att poledanceträningen nu ikväll inte var avsedd för mig *suck* får väl öva lite när jag stryker istället, haha...

Lite "hårdare" musik idag, så jag får driva ur lite smärta...Å Dregen är jue inte helt fel han heller ;)


Middagen idag, God!!! Tacopanerade kycklingfiléer, rostade rotsaker, grönsallad, avocadokräm och en mangochutneysås (kall) Uppskattades av alla härhemma :)
Imorgon, jobb på Fune. (med fasa!, Pannkaksdagen, haha, jag och mina pannkakor kommer sällan överens) Äh,det blir nog jättebra :)
Efter middagen, Fia m knuff allihopa, börjar bli standard här, men barnen tycker det är himla roligt och vi slipper tjatet om tv-spel hela tiden...
Nu ska jag fixa med lite strykning och val av tapeter till Olivers rum, för helt plötsligt blev det en tidig kväll när jag bidde utringd på jobb...
Ha en skön kväll!
Tjing, tjing...

Inga kommentarer: