måndag 30 mars 2009

Vab-dag, dock sista dan för mig imorgon tar Olivers kära pappa över :)

Hallo!
Inte mkt att orda om ikväll heller...
Vabbar fortfarande och det går långsamt framåt :( Oliver äter sisådär 10 tuggor/ måltid, så här serveras frukost, mellis, lunch, mellis,mellis, middag och kvällsfika *suck*. Tycker inte att jag har gjort ngt annat den senaste veckan än att försöka ordna saker att äta t min lilla skrutt...
Vi har jue myst en hel del förstås och han har varit så mottaglig, men även lättretlig och de små salta har runnit på hans kinder ett par gånger varje dag. Vill poängtera att den här lilla killen knappt gråter när han slår sig sönder å samman. Så skör just nu!

Imorgon ska jag iaf få komma hemifrån och jobba resten av veckan så nu tar M över och tar resterande dagar som vi behöver vara hemma m Oliver. Så skönt! :) Jag behöver verkligen det!
Har imorgon 50 förbokade lunch + de vanliga då, så det blir inget latande inte *L*

Onsdag sista poledanceomgången, vilken jag skippar då det känns helt meningslöst när jag missat mer än halva kursen. Trist och en j-a massa onödiga bortkastade pengar...Men det visste jag jue förstås inte när jag anmälde mig, att det skulle bli så här. Får väl ta nya tag lite senare :)

Till helgen åker jag och M t Sundsvall på spa och just nu är det med blandade känslor. Har längtat och längtar jättemkt att få åka, men för tillfället när Oliver inte är pigg känns det lite oroligt att lämna honom två nätter. Jag vet att han kommer att ha det kanoners hos farmor och farfar, har aldrig bekymrat mig ett dugg förut. Men nu är han så "mammig" så det är hemskt...
Men det är flera dagar kvar, hinner nog hända mkt innan dess :) Ska bli spännande att testa alla "gym-maskiner" haha...

Ja just det, målaren kom 15.00 idag (en hel timme) så nu är spackling av Olivers sovrum igång. UNDERBART! Hoppas bara det går hyfsat fort, är som en smärre sopstation här hemma.Saker precis överallt...
Nu är det nästan sovdags om jag ska orka med morgondagens härliga bravader.
Sov gott med Er...
Kramar...

Inga kommentarer: