tisdag 10 mars 2009

Soft, soft, soft....

Tja!
Så här även denna dag försvunnit i intet...Har haft en hemmadag idag, städat och plockat och fortsatt lite till med det.
Pratade med min älskade storasyster i 1½ timme, det är såna gånger jag känner hur mycket jag saknar dig och önskar att vi kunde ses lite oftare...Att det ska vara så svårt???

Hade gärna sett denna underbara grupp, men hade inga biljetter *suck* men bra är de!


M och barnen kom hem en sväng, vi åt köttfärssås och spagetti idag. Efter middagen stack M och Saga iväg på skytten och vi andra spelade spel och myste :)
Sen kom Saga inramlandes och M drog på möte. Vi satt och pratade en stund innan det var dags att lägga sig. När de somnat, fick jag ett ryck, så just nu håller jag på att rosta musli i ugnen. Mmm, så himla gott!
Resten av kvällen ska jag inte göra ngt alls och det är precis så jag vill ha det!
Sov gott kära bloggläsare!
Kramar...

Inga kommentarer: