måndag 23 mars 2009

De bästa är de man kan vara sig själv med...

Mina finaste!!!
Idag har jag bara en liten kärleksförklaring till de vackra individer som är min familj :)
Oliver, min underbara lilla, stora kille, du är som en virvelvind, vrång å envis men allt som oftast glad och sprallig. Alltid med en skön kommentar med ord man inte trodde du hade hört *L*
Imorgon är det dags för en stor dag, då du ska opereras, du ser med spänning fram emot alltihopa medans jag gruvar mig för att se dig somna in för en stund, se smärtan hos dig när du vaknar upp, se dig liten och svag. Men det är ingen komplicerad sak, halsmandlar och polyper, men ont i mammahjärtat gör det ändå.
Bii wii wii...

Jag är så oerhört lycklig att just Ni är min familj!
Saga, mammas vackra tjej! Självständig och lugn, raka motsatsen till din lillebror. Tjurig lite då å då *skratt* Omtänksam och hjälpsam. Idag kom du hem med en present till Oliver som du och en vän gjort till honom, bara för att han ska på sjukhus :)
Imorgon ska du vara med farmor och farfar och även sova där...
Jag är så himla stolt över att ha en sån underbar tjej!
Du värmer mitt hjärta, alltid!!!
Ola ola...
Var rädda om varandra, bråka inte om småsaker som egentligen inte betyder något. Livet är nu och varför förstöra det med något som kan vara så fint?
Du har bara ett liv, ta hand om det och dem som betyder något.
En liten omtanke eller en kram kanske betyder allt för någon och det kostar så lite....
Ha det fint mina vänner!
Kramar....

Inga kommentarer: