måndag 9 mars 2009

Flum och filosofi...

Halloj!
Det var en himla onödig snö som föll igår, för idag har allt töat bort, men lugn bara, det ska komma mer *suck*
Idag tog jag en promme ner på stan eller närmare bestämt t andra sidan ån, solade, gick och hämtade barnen oxå gick vi hem :)
Fixade middag, falukorv och stuvade makaroner samt vita bönor. Helt ok, men ingen gourmet middag direkt.

Efter middagen så kom mamma in och var barnvakt , Tack mamma, du är en alldeles underbar pärla! Och jag och M åkte å tränade dryga timmen. Börjar bli skönt nu och inte så där jobbigt och kämpigt som det var första veckorna... :) Men jag har en fruktansvärd benhinneinflammation som inte ger med sig och jag är så himla envis så jag vägrar ge upp trots lite (mckt) smärta. Hmm...Dumt, ja, kanske??? Men jag får ur mig en massa känslor och funderingar när jag tränar och jag behöver rensa lite m jämna mellanrum, bestämma mig för vad jag ska hålla kvar inom mig och vad som är dags att släppa...

En riktigt skön "depplåt" som håller än...


Idag har jag haft en "funderardag" Ni vet, man tänker mckt på hur det skulle kunna varit om man valt andra vägar i livet...Jag har såna dagar då och då och även om jag är nöjd met mitt liv, så väljer jag ändå att fundera å vrida och vända på saker...Drömma mig iväg lite grand. *L* Jag behöver det men så är jag en typisk fisk också. En drömmare...

Ren kärlek helt enkelt! Så känner jag det...


Sov gott med Er, Nu ska jag fortsätta till landet där alla gränser är bortraderade och ingenting är omöjligt. Där inga stora vägskäl finns att korsa och man har sitt livs lyckorus...
Kramar...

Inga kommentarer: