tisdag 3 mars 2009

En tämligen händelselös dag...

Jag fullkomligen älskar denna sång, även om den är gammal, men det börjar jue jag oxå bli *skratt*


Halloj!
Idag har jag inte mckt alls att berätta för Er, för jag har nämligen haft den slöaste; läs skönaste dagen på länge... :)
Tog mig en sovmorgon till kl 10.00, klev upp, bäddade, borstade tänderna å gick å la mig på sängen igen och läste. Klev upp, tog en macka och satt mig vid köksbordet och läste lite till. Vid halvtre körde jag igång en tvätt och började med lite käk. Ugnsbakad lax m salvia, persilja å vitlök, pressad potatis, varm citronsås och grön sparris samt en tomat och mozzarellasallad. Mmm, me like a lot :)

Em spenderade jag och Oliver i soffan med mys, medans Saga och M var på skytte, när de kom hem åt de lite mannagrynsgröt och sen spelade vi återigen Fia m knuff...
Kvällen har jag helt ägnat åt datorn med Tetris, haha börjar bli jobbigt, för jag är verkligen helt besatt av det...Hmm kallas speldjävulen, tror jag, tur man inte spelar om pengar....

Nu ska jag gå och lägga mig igen för att imorgon göra ngt skojsigt med barnen på deras första sportlovsdag...vad, vet jag inte riktigt än, vi har funderat på bio, men vi får se vad som händer å sker???
Sov gott med Er
Kramar

1 kommentar:

meaculpabellus sa...

Jag är såååå avundsjuk på M som får ha en alldeles egen kock hemma ... jag ÄLSKAR lax ... me like a lot too!;-)


Hoppas ni får en fin sportlovsvecka.

Kramar // Anna