fredag 20 mars 2009

Helg för vissa å jobb för vissa :)

Hej...
Äntligen fredag, eller...hmm...spelar jue ingen roll när jag varit hemma sen i onsdags och går på och jobbar imorgon *L* M är iaf hemma nu å det är jue bra :)Igår var jag iväg och handlade lite på E-center och idag var jag iväg och handlade på E-center *suck* jaja, det man inte har i huvet....

Funderar fortfarande mckt på livet som sådant. Hur mkt påverkar vi ödet, vad styr vi över och vad kan vi själva göra för att styra det till ett liv som vi vill leva?
Jag är trött på min situation med två olika jobb (dock tacksam som tusan att jag har dessa), trött på Shamns mentaliten som gör att man redan innan kan säga att ett eget företag förmodligen är dumdristigt??! eller???
Ja, hur som helst är jag trött på att inte veta, inte få "klart i skallen" hur jag vill göra med mitt liv...Jag har alltid gått mina egna vägar och tagit bra och mindre bra beslut som jag lärt mig av.
Ni märker själv va??! Mm tankarna finns där hela tiden å de gör mig så förb***at trött och slut.

Imorgon som skrivet iväg t Fune å jobba, efter en promme hemåt,sen har jag inget planerat vilket jag kanske skulle behöva men känner mig nöjd ändå :)
Söndag så har vi påskpysseldag på områdets lokal, så då ska vi dumpa barnen där och under tiden åker jag och M å tränar lite är det tänkt. Har jue den lyxen att mamsen är en av de som arrangerar det hela, så de kommer att ha mormor där :)

Den här låten passar min sinnesstämning just nu...


Kramar...

Inga kommentarer: