måndag 16 mars 2009

Oplanerad dag :)

Hej...
Blir ett kort bloggande ett idag :) Helt slut!
Halvsju imorse ringde telefonen, Carina (chef) var jättesjuk, kunde jag jobba? Ja, men klart jag kunde det :) Så det blev Fune hela dan, när jag kom hem fortsatte jag att röja nere, så nu börjar det bli fint...haha lagom tills vi ska riva ut Olivers rum och få omtapetserat. Näe, har efter 2 månader fortfarande inte hänt ngt här hemma ang. rustning och fukt. Bedrövligt!!!

Så jag har hållt på i 3 timmar nu och nu slog jag mig nyss ner för första gången idag....
Imorgon, Fune, samt att M åker på konferens tills på Fredag...Innebär alltså att jag får skippa poledancen denna vecka också *suck* Men inte mckt att göra åt saken, tyvärr.

Nu ska jag gå igenom lite mer kläder och se vad som ska sparas eller inte, innan det är dags för dusch, lite slötittning av tv:n samt en hyfsad tidig kväll (Funkar liksom inte att vara vaken till 02.00 och vakna 06.30... Men så hade jag inte planerat en jobbdag heller :)

Kramar...

Inga kommentarer: