söndag 28 februari 2010

Söndagsnöjet kvarstår...

Hej på Er alla fina!
Jag lovade tidigare att lägga in det himmelsfina kortet som Saga gjort till mig när jag fyllde år, det här har hon knåpat ihop helt själv, blev alldeles varm i hjärtat...jag menar, jag är van att få målade toarullar å andra liknande prylar av mina barn som de är mäkta stolta över, så får jag detta...Hur fint som helst jue :)
Glömde dock vrida bilden, så nu får ni vrida huvudet istället *stretching*
Idag for vi t vår fina i Bns
( som för övrigt styr kosan mot Rehab i Sandviken för en tid framöver imorgon)
och när vi kom hem igen, fick vi bland de bästa främmanden man kan få,
finaste Elias och hans föräldrar...
Saga önskar sig en till bror eller syster i födelsedagspresent hon ;) Men jag försöker förklara lite fint att då får pappan här hemma hitta en annan mamma t barnet?! Å det är inte särskilt populärt kan jag säga ;)
Som ni förstod är jag tämligen nöjd m två underbara, vackra....
Saga å Elias :)
Igår...barnkalas ca 13? 14? 15? härliga barn (Ja, ja... jag hann inte m att räkna, ingen karriär som fröken mao,haha)
Här väntar vi bara på kalaspolarna....

Min fina lillasyster var med å hjälpte till att styra upp lite....
Så, well det är väl vad helgen har hunnit erbjuda i stort...
Har hunnit lite tråkmåsten oxå som handling, tvätt...blablabla...
Denna helgs frukost vart tämligen simpel...(dock god)
Kaffe m mjölk, flingor m pumpa å solrosfrön, K-flingor, torkad frukt av div. sorter :)
På helgerna brukar jag annars slå till m nygräddat bröd, pålägg av alla de slag, grönsaker, kaffe, juice, ägg av ngt slag....
Men denna helg fick det som sagt bli enkelt...

Nu är det åter dags, för räkningshögen...mitt härliga söndagskvälls nöje...jag tänkte att om jag väntar tillräckligt länge kanske ngn *host* annan tar tag i den, men icke, den verkar tillfalla mig å ingen annan???
Imorgon faxeträning, då simhallen är stängd på måndagar...
Kramar...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för mera info! :)

Anonym sa...

Haha har kollat nu å ska se när jag får ihop ngt bra ;)