söndag 14 februari 2010

Helgen fick ett gott slut...


Hej...
Så har helgen tagit slut då :)
Japp, det känns så skööönt! Haft den absolut tråkigaste veckan och helgen på evigheter...
Men idag för första gången sen i tisdags har jag mått ganska bra :)
Förkylningen är på väg att försvinna, så idag fick även jag följa med t vår fina i Bns :)
Jag körde all the way, både dit å hem...Himmel vad roligt det är att köra bil, hahaha....
Väl hemma blev det tacos, för att fortsätta svullandet m kladdkaka å glass...
Övrig del av helgen har bestått av kvalitetstid m barnen och hur sugen jag än var på att ha egen vuxentid (så vuxet att vilja dricka sig lite onykter, komma hem tidig morgontimma och må dåligt när man vaknar, haha...?) jaja orken fanns verkligen inte och det har varit underbart att få vara med mina vackraste... :)

Helgen bjöd iaf på lite gott...
Helstekt baconlindad fläskfilé....
Potatisgratäng...samt en massa härliga varma grönsaker...
Vi har pysslat, målat och gjort kalasinbjudningar...
Ehh...Oliver å jag gjorde chokladbollar på fredagen...Jag fick äran att "knåda" ihop alltet, då han tyckte det såg så kladdigt ut???
Min fina fina tjej!
Oliver njuter av kladdkaka å vaniljglass....
Kladdkaka m chokladtryffelkräm ovanpå...
Hahaha ja så min helg har mao bestått av att äta och vara nära mina små som jag älskar mer än ngt annat på denna jord. *lycklig*
...........................
Imorgon körkortsteoriplugg och en försiktig "kännamigförefterförkylning" träning på Faxe...
Tills nästa gång...Ha det!
Kramar...

3 kommentarer:

Maria sa...

Skönt att det vänt!! Kladdkakan ser bra mycket godare ut än min surdeg! Tom Olivers hand ser godare ut. Men jag hoppas på ett gott bröd imorgon!
Hälsa!

Anonym sa...

Men kolla in den middagen!! Du kan du darling. Ses till veckan om inte före. Miss U
Kram Maria

Anonym sa...

Haha "kusin" Maria, surdegs bröd är inte att underskatta ;)Meeen, det är jue min hand som Oliver "fotat"haha, han vägrade att kladda ner sig ;)
Andra Maria, ja maten blev god, hoppas verkligen att vi ses snart, behöver dig i mitt liv just nu...
Kram till er båda!