onsdag 17 februari 2010

Mitt mindre braiga jag för stunden :/

Gokväll...
Har ingen lust m ngt alls... :/ Totalt uttråkad för stunden, orken slut, halvkaputt, ledsen...
Känslorna åker upp å ner å hit å dig för stunden, mm, jo så är det, mkt som kommer efter nu...
Igår jättepeppad för att körkortet "börjar ta lite form", idag, känslan av att jag aldrig kommer att bli klar m körkortet *suck*
Ja, ni hör själva, ingen rolig människa för stunden...Mkt funderingar å grubblerier men sån är jag, jag behöver "perioder" med "neråtstunder" för att kunna rannsaka och komma t beslut.
För att inse allt det fina å braiga i livet, med livet, om livet...
Det jobbigaste är nog att jag har såna humörsvängningar så jag inte riktigt hinner m själv...
Well, that´s my life at the moment!
..............................
Vår fina har idag fått åka t Gävle sjukhus, då det blivit lite tok m "sidobehandlingar", inget livshotande men ändå, ett litet bakslag av annan karaktär som får nerverna på helspänn och pulsen på max på bara några sekunder :( Så nu väntar jag bara på samtal och mer information från M, själv fick jag lov att stanna hemma m barnen :) Men det är jobbigt att vänta...
................................
Jag är i detta avseende en typisk fisk (stjärntecknet)...Jag kan inte vänta, jag är alldeles för otålig och ivrig, även klassad som en kreativ drömmare, haha...Moi, i ett nötskal ;)



Sov gott alla Ni vackra!
Kramar...

Inga kommentarer: