fredag 5 februari 2010

Skön fredag hoppas jag att Ni har...

Hej alla vackra!
Idag har jag återigen varit på körskolan :) Idag var det mera träning av backning och fickparkering, känns himla skönt att jag börjar upprepa lite lektioner som jag redan provat innan... Betyder jue i mitt huvud att jag börjar närma mig slutmålet!
Ett alldeles eget, välförtjänat KÖRKORT!!!
Å jag kan knappt vänta längre...
................................
Efter körlektionen gick jag upp t Norrtull för att hämta hem Saga tidigt, kunde jue inte ta mig t Olivers skola å M kunde absolut inte sluta före 16. Lite jobbigt då jag verkligen ville och behövde få hem mina vackraste för att bara umgås med dem...
När jag väntar på Saga, så ringer Olivers fröken å ber oss hämta hem en hängig Oliver,,,
bara för M att pausa mötet och hämta hem goaste...*lycka*
Men lite trist av anledningen; sjuk och avbrott för M i mötet...men men...
Bara att vända på det å se det positiva :)
................................
Väl hemma hade jag bokat tvättstugan, så em gick till att springa skytteltrafik t tvättstugan, fixa lite god fredagsmat och bara mysa med kidsen :)
En tacopaj utan grönsaker, främst t barnen...
Broccoli, bacon å ädelostpaj till de vuxna...
samt en god grönsallad m olivolja å lime...
Sista flaskan vin som vi köpte när vi var i Spanien sprättades...Ett helt ok vin, kan absolut tänka mig en ny sån flarra, mest för att den var så himmelens fin *L*
Oliver hade efter några timmar m tv-spel och vanlig tv, fått tillbaka lite leksugenhet...
Dock väldigt snuvig...

Och nu mina vänner, tänker jag ägna resten av fredagskvällen till det här:
Ha nu en tokfin, superhärlig fredag :)
Kramar...

Inga kommentarer: