torsdag 11 februari 2010

Värre än en karl i gnällighet ;)

Hej...
Ja, men förkylningen håller i sig :( Vaknade återigen upp t en dag m feberfrossa, täppt näsa och idag hade även ena ögat svällt på mig...HA, jag ser inte klok ut ;)
Så denna vecka har inget blivit som jag tänkte...
Inte orkat plugga körkort, inte kunnat ta mig på ngn av de två inbokade utbildningarna, inställd körlektion, inställda träningar och inge jobb ikväll å naturligtvis inte heller ngt sjukhusbesök hos vår fina *suck*
Men å andra sidan, hur gärna jag än ville genomföra dessa grejer, så inser även jag att det inte går, flämtar som en tok, bara av att ta mig upp från soffan....
Ska försöka piggna på mig lite, så jag kan hjälpa Oliver m lite kalasplanerande :) Han har väntat i 6 månader på detta, så inte kan jag vara sjuk då??? Så ikväll tänkte jag höra lite vad han hade tänkt...
Nu mina fina tänker jag försöka sova en stund igen, är bara så himla tråkigt att inte orka göra nåt alls....
Kramar...

3 kommentarer:

Jonna sa...

Hoppas du kryat på dig under dagen och mår bättre! Kram*

Maria (Ms kussebusse) sa...

Fy vad trist! Hoppas du mår bättre så Oliver inte behöver oroa sig över sitt kalas! :) Kram!

Anonym sa...

Tack, näpp förkylningen vägrar ge med sig :/ Men jag har fått varit frisk väldigt länge innan detta slog till :)
Haha, ja Olivers kalas..ojojoj...som han har räknat ner i månader, veckor å dagar... å än är det två veckor kvar, haha...
Kram på er!