söndag 7 februari 2010

Ibland kan väntan vara enkel och ibland frustrerande skitjobbig...

Hav tålamod!
Det bör man nog ha i både det stora å det lilla ;)
Igår ville Oliver duka lite fint på sitt eget vis *L*
Han fick fria händer och efter en timmes!!! dukande blev det så här, haha...
Viktigt m frukt, men under gömde sig en överraskning ...

Nöjd kille :)

Tålamod m mig lärandes köra en bil, well, det förstår jag förstås inte alls när M säger???
Idag körde jag t Bollnäs å det gick la bra :)
Väl på sjukhuset fick vi träffa vår fina, som med hjälp satt upp och hade lite sjukgymnastik...
Å där kan vi prata om tålamod och prövningar av de stora måtten...
Vi "pratade" väldigt mkt idag, vår fina hade så mkt att berätta och ja..vissa ord förstår vi väldigt bra nu, så det känns verkligen att vi får respons :)
M smugglade på vår fina glasögon för en stund och hela kroppsspråket sa Lycka!
.............................................................
När vi kom hem, hämtade vi Saga som varit hos Filippa,sen åkte hem och gick t Mamma där Oliver var, väl där firade vi Lillasyster (15!!!) och svullade lite gott fika å tårta :)
Veckan som kommer blir totalt kaos m att få ihop tider som funkar för alla...
Kanske, kanske blir det Gävle t fina Maria i helgen, men ngt jag lärt mig de senaste veckorna är att mitt/vårt liv inte kan planeras så himla bra för tillfället, lite....en dag i taget...(om ens det, kanske passar bättre med timme)
..............................................................
Nu mina fina ska jag krypa ner i ett efterlängtat skumbad, ta mig en kopp te och slökolla tv:n en stund...
Ha en skön kväll!
Kramar...

Inga kommentarer: