fredag 19 februari 2010

Himlen har öppnat sig denna vinter...

Good mooorning!
Fredag morgon, å en himla massa snö i kombination, blåst å ca -10 grader *hurven*
Idag ska det bli lite handling :) Japp, lite mat och presentinhandling till vår lilla, stora kille som blir 7 år till veckan :)
Var jue inte länge sen vi kom hem från Bb, eeh...det var det uppenbarligen men det har gått fort!
.........................
M ska t Bns t vår fina idag, efterlängtat då de inte setts på några dagar pga av vinterkräkssjukshärjning på sjukhuset samt att vår fina fick ta en tripp t Gävle sjukhus, men idag ska han alltså dit :)
Lite orolig dock för att han ska ut i detta väder å åka/köra bil...Hönsig jag? Åldersrelaterat? Maybe....
......................
Hade tänkt ta mig på simhallen nu på morgonen för lite simning, men jag sover så himla dåligt om nätterna nu å har gjort ett par veckor så när det var dags att kliva upp, valde jag att åter gå å sova en timme till istället för simning å bastu..Hmm lite dumt val känner jag nu, för ett besök på Hällåsen är ganska efterlängtat...Jaja....så blev det iaf :)
........................
Nu mina fina ska jag brassa lite fart här hemma, så jag blir shoppingredo mao, storstövlar å mössa på en dag som denna, hahaha....
Kramar...

2 kommentarer:

Kusin Maria sa...

Hej! Skönt att hon är i Bns igen! Vad hände? Visst har det kommit galet mkt snö? Även här nere. Jag fick skotta ut bilen i morse och det var massor!! brr. Men snart ser vi krokusarna!!!
Hälsa familjen!!!
KRAM

Anonym sa...

Hej...
Vår fina skulle få en "peg" insatt i magen för att få mat därigenom, men när de satt in den lyckades de få till en fin blödning i magen där de satt den, därav Gävle besöket. Läget är åter stabilt igen, så igår åter t Bns...
Snön är det alldeles för mkt av ;) Känns som vi kommer få se krokusarna t midsommar,haha...
Hälsa dina du med!
Kram