fredag 12 februari 2010

Jag vill orka gå ut å dansa natten lång...

Fredagkväll...
Och nu börjar jag bli uttråkad...inne på fjärde dagen som superduperförkylda jag *suck*
Ok, lite bättre är det, men inte bra...
Konstaterade lite krasst m gubben härhemma att jag inte varit utanför dörren sen i tisdags, ja förutom tvättstugan i onsdags som var ett måste då :/
Så himmel å pannkaka, Ni förstår väl själva min enorma tristess av att se dessa väggar här hemma.
Tack gode, för denna underbara uppfinning, datorn :) Den har räddat många av denna veckans "tyckasyndomåkureramig" timmar...
..............................
Denna låt har jag haft på hjärnan länge och när den nu spelas flitigt på kanal 5:s reklam så måste jag jue bara "dela" med mig till Er, in case att ni skulle missat den...
Vemodig, drömmande,längtande...I love...Den bästa versionen (enligt mig) kunde jag dock inte att ladda hem , men håll t godo :)

Haha för att återgå till min väldigt uttjatade förkylning...kom jue ifrån mig litegrand när jag hittade låten ;)
Trots detta, är jag enormt sugen på att gå ut å dricka ngn öl och dansa järnet hela natten lång, haha, måste vara tristessen här hemma, för orken finns jue bara inte, men...ääh..jag vet precis varför jag är krogsugen just nu. Punkt!
.............................
Imorgon tänkte jag vakna pigg, utvilad å glad, helst utan minsta lilla spår av förkylning :)
Tills dess, ha en underbar fredagkväll!
Kramar...

2 kommentarer:

Maria Leander sa...

Hoppas du kryar på dig snart.. jag har precis kommit in i dag 2 i att tycka synd om mig själv och vara sjuk.. så just nu är det rätt skönt ;)

Anonym sa...

Tack Maria, önskar dig ett snabbt tillfrisknande med :)Inge roligt att vara sjuk heller...kram