måndag 22 februari 2010

Klokare med åren??? Ehh, nja...eller självklart?!

Hmm, jo nu är det så här att idag är det min sista dag som 32-åring...
Imorgon fyller jag då 33!!! ( Hipp, hipp Hurra...eller nåt?!)
Och vad har då hänt detta år?
Eehhhh........ja ni, ledsen att göra Er alla besviken men det har inte hänt ett dugg, nada detta år, jag menar jag har inte skrivit ngn bok om mitt långa liv , inte heller fått nobels fredspris eller upptäckt botemedlet mot cancer eller nåt sånt...
Jag har dock köpt träningskort på Faxe (igen), börjat å kommit en bra bit på MITT körkort, barnen har växt flera centimeter, men näe, mkt mer händelser än så har det inte varit??? Inte som har varit roligt å upplyftande iaf...
Funderar fortfarande väldigt mkt vilken väg jag ska gå för att nå slutmålet, men kan inte riktigt urskilja vad som är realistiskt och vad som är tankar som svävar iväg å hur jag skulle vilja ha det i mitt liv...
.............................
Men jag är helt övertygad om att:
Jag som nu snart, en klok å mkt vis 33-åring kommer att bli helt klar m alla funderingar jag har...
Jag kommer även att bli så himla attraktiv på arbetsmarknaden så de kommer nästan att slåss om att få anställa mig ( = bra löneförhandlingsläge)
Jag kommer även in på utbildningen jag sökt (hmm, krockar lite m ovanstående känner jag)
Å Kärlek, O ja, det kommer jag få så mkt så jag nästan storknar, hahaha...
Men för att återgå till vardagen å sluta drömma...? så är det dags att lyfta på rumpan å förbereda tårtan t imorgon....
Kramar...

2 kommentarer:

KusinMaria sa...

stor grattiskram!! :)

Anonym sa...

Tack så mycket :)