fredag 1 januari 2010

Nytt år! Nya möjligheter :)

Välkommen 2010!
Sista dagen på året blev riktigt bra :)
Dagen härhemma spenderades i detta tempo...
Haha, syrran å M med varsin dator...
Saga gloendes på film, jag i halvliggande läge bredvid och Oliver nere m Super Mario...
Sen for vi till Vågbro, för en stund i pulkabacken, 7 vuxna och 6 barn och lite "vuxenglögg" i termos ;)

Väl tillbaka hemma hos värdparet, tog vi 4 vuxna damer en lång härlig bastu, där vi "tvingades" att slänga oss i snön...Huga! Det är nog det värsta jag gjort i hela mitt liv...
Under tiden tog gubbarna hand om alla kids samt fixade käk, så när vi äntligen kom in så var det bara att slå sig ner å börja käka...
Bastuglada flickor!
Nyårsafton till ära hade C fixat lite fyrverkeri till desserten :)
När vi sedan for hem följde syster med in, Mamsen som varit snäll å hämtat hem oss kom även hon in en stund :)
Kära syster, lite rund om fötterna, haha...
F´låt jag bara måste ta med denna bild...
Vi vet alla hur fin du är i vanliga fall.
Och idag, denna första dagen på 2010 har jag bjudit in mamma och systrar på Vitlöks-rosmarin och citronspäckad lammstek, pot.gratäng, kantarellsås och en massa härliga varma och kalla grönsaker.. Mmm...
Ikväll åker då syster åter hem till Stockholm *suck* Har gått alldeles för fort!
Kvällen till ära tänker jag spendera i soffan och tyvärr tvättstugan...
Ha en finfin dag Ni med!
God fortsättning på det nya året!
Kramar...

Inga kommentarer: