lördag 9 januari 2010

Ibland kan det inte bli för mkt av det goda ;)

Hej
Alltså gårdagskvällen blev en lång eufori :) Jag satte igång spotify ( helkört för mig) och sen var det i rullning, jag hittade låt på låt på låt.....Vilken lycka! Lyssnade på allt från Linkin Park, evanecence till Anna Ternhiem...
Undrar hur många ggr gubben här hemma hörde:
- Men åååååh! kommer du ihåg den här?
-Lyssna M, vilken j-a grym, förstår du? etc. hahaha....
Japp, Yes Jag älskar musiken nästan lika mkt som matlagning eller näe, nog lika mkt faktiskt, bara det att min sångröst fick jag på en av Guds sämre dagar, haha....
Annars då? Jo, en skön lördag har jag haft...
Fikade bort några timmar på W med bästa Maria, träffade mkt fina människor under våran fikasession *L* Sen for en del av familjen t Heden för ett snabbesök, Oliver blev erbjuden att stanna så vi for å handlade lite under tiden...
Hämtade sedan hem våra barn igen( Saga hos Filippa då), for hem och ja...Myste! Åt god mat! och myste mera....
Och så fortsätter jag nog kvällen...eller kanske ska man smita in på spotify och fortsätta resan...Men himmel, det är väl MYS om nåt det ;)
Hur som...Ha en jättefin kväll!
Kramar...

Inga kommentarer: