söndag 10 januari 2010

Dags att leta lite bättre kanske?

Hej hopp på Er!
Japp, nu börjas det igen...PLANERING!!! för att få ihop allas liv härhemma...*suckar*
avskyr verkligen detta...
M har en kolumn där det står möte, möte, möte, möte, övernattning, möte etc....
Jag har en där det står --------------- arbetsförmedlingen--------------körskolan------------
Saga har en där det står simning, skytte, disco etc.
Oliver har en där det står brottning och åter brottning....
Av det kan man jue dra två slutsatser:
1. Att jag är den enda i familjen som inte har ngt liv? eller....
2. Att jag är den enda i familjen som får prioritera bort allt som jag är intresserad av i mitt liv, för att de övriga ska kunna genomföra sitt?
Låter jag grinig?
Ja, jag är nog rätt less på det här :/ Vet att det finns mkt värre saker, men var familj har sina "problem"/ekvationer att lösa...
I vårt fall är det konstigt nog min ekvation att få ihop detta,( jag har jue tiden till det???) och när å vart tog min egen tid vägen???
Det är jue inte så att övrig familj missunnar mig egentid på ngt sätt. Nej, nej det är bara att när deras "saker" är ifylld så är tiden slut...
Ja ja, jag ska nog ta å leta upp den. För jag är, jag finns å jag lever och jag vill göra det på ett roligt och innehållsrikt sätt :) Och just nu är det en aning tradigt....
Så nu ska jag ut å leta...Bara en liten dejt med "Frank Wagner" ( Joel Kinnaman) först ;)
Kramar...

Inga kommentarer: