fredag 8 januari 2010

Sköna låtar ikväll... :)

Fredag!
Tja, i min värld för tillfället som vilken dag som helst...Var ett tag sedan jag var å jobbade nu, så att det blev helg känns liksom inte sådär wow!!! Gu va skönt!
Saga har haft Filippa här hela dagen, de är så himla snälla tillsammans :) Så fina!
Efter middagen skjutsade M hem dem t Filippa där de skulle ha en mysig tjejkväll m övernattning...
Så Oliver har fått sin beskärda del av uppmärksamhet, haha...
Nu sitter vi här i en varsin soffa med varsin dator i knät...Oxå ett härligt sätt att spendera fredagsaftonen på ;)

Ane Brun, ja, jag tror jag gillar denna version ngt bättre än orginalet...


Sen måste jag slå till å lägga in ännu en låt, för Åhh vad jag älskar denna :)



Ha en fin kväll alla goa, vackra, fantastiska människor...
Kramar...

Inga kommentarer: