onsdag 27 januari 2010

Ber om ett snöuppehåll imorgon...

Ok, huvudet sitter kvar men attans att det kan göra så ont... Hela dagen å kvällen har jag gått som i en "dålig fylla"
......................................
Imorgon lååång dag m en biltur t Uppsala å åter på kvällen för att hälsa på vår fina...
Längtar efter att få träffa vår fina,
men samtidigt är jag rädd, jätterädd för att jag , ja för att... , ja förmodligen för att jag inte har ett j-a dugg kontroll över ngnting utan bara kan vara en passiv anhörig som vill ge lite kärlek...
Total maktlöshet är vad det handlar om å det blir inte bättre av att det är ngn man bryr sig så mkt om...
Maktlös har jag väl kunnat känt mig förut, men ändå inte helt, har ju ändå kunnat styra de flesta "sakerna" åt nht håll om än pyttelite...
Men nu...ouch! vad ont det gör i hjärtat :/
Men superduperprofessionella läkare, sköterskor, undersköterskor som jag/ vi känner oss trygga med...
...........................................
TACK toppenfina mamma för att du tar hand om våra barn, hämtar, ger mat, kärlek och omtanke så att vi kan koppla bort den delen för några timmar och fokusera på det här :)
Nu försöka sova lite, så att kroppen min får hämta lite kraft å styrka...
...........................................
Men först ska jag gå å pussa lite på mina (ok våra) skönt sovandes, vackraste, bästaste barn jag (vi) har :)
Kramar...

2 kommentarer:

Maria (Ms kussebusse) sa...

Inget snöuppehåll öht va?? :) Hörde av M att ni hade det bra i Uppis idag! Vilken glädje!! :D Kram.

Anonym sa...

Näe, snö, snö å åter snö :( Jag brukar gilla det, men nu är det bara för mkt...
Snömängden halverades ngnstans vid Dalälven, vi hade -15 när vi åkte och det var 1+ när vi kom fram...
Mkt märkligt???
Ja, idag var det verkligen värt alla timmar i bilen och på sjukhuset...Respons i samtalen och flytt imorgon...
Det tackar jag högre makter för
(och förstås oerhört duktig personal :) )
Kram