lördag 16 januari 2010

Lördagen blir lite omplanerad... :)

Haha, man skulle kunna tro att jag gick på illegala droger, alkoholsubstansiga drycker när man läser gårdagkvällens blogginlägg ;) Men nope, inte ens lite koffein fanns där...
Kände mig bara lycklig på många sätt!
Och det är väl bra...?! :)
Idag skulle jag iväg och träna på fm, men vaknar förkyld och allmänt hängig...
Så kvällens festligheter byts nog ut till mys, spel med barnen och skönt soft i soffan...M får åka iväg själv han och ha kul för oss båda...Jag orkar helt enkel inte och är det ngt jag lärt mig den senaste tiden så är det att säga Stopp! Nu behöver jag stanna upp en liten stund :)
Efter lunch ska vi väl iväg en sväng ändå och handla lite på systemet, apoteket etc. En sväng till Heden för att gratulera finaste Jesper som fyller år, ska vi väl också hinna med *L*
Men en lugn dag ändå, tror jag på...
Ha en toppenlördag alla Ni vackra därute!
Kramar...

Inga kommentarer: