söndag 17 januari 2010

Söndag :)

Söndag, mitt på dagen...
Håller på att färga håret för stunden, sen ska jag och Saga ta en prommis till E-center, bara för att få komma ut en sväng utan killarna i huset...;)
Veckan som kommer blir tuff, men med en rolig avslutning :)
Fullspäckat schema från måndag - söndag. Me like.Eller?....
M åker på kurs på torsdag - fredag och när han kommer hem har jag redan åkt ner t Gävle för att spendera helgen där. :)
Innan dess ska det hinnas med körlektioner, vattengympa, simning, gymträning, barnens aktiviteter och helst lite gos m mina små vackraste, som dock inte är så små längre ;)
Men Ni ser...
Att mitt schema inte längre är tomt utan det börjar bli en härligt välfylld kompott av det jag gillar :) Jag skrev det tidigare att det var nog nu, och se det hjälpte mig själv att sparka igång mig själv...Så enkelt! Att jag bara inte kom underfund med det tidigare...
Nu ska färgen sköljas ur, så vi kan komma iväg ngn gång :)
En underbar söndag önskar jag Er alla vackra, härliga där ute...Även om jag vet att en del av Er brottas med jobbiga minnen denna dag. Och någon annan av mina högt uppskattade bloggläsare, har det jobbigt på andra sätt med sjukdomar i familjen... En extra kram till Er idag...
Kramar...

Inga kommentarer: