fredag 22 januari 2010

Hej fredag!
Sovit lite sådär inatt, men somnade om djupt på soffan efter att fått iväg barnen t skolan...
Skönt! Välbehövligt!

Så nu, en del packning, vattning av blommor, disk, dusch sen åker vi mot Uppsala och Sthlm. Vi kommer att sova i Sthlm i natt hemma hos min syster, och hon ska även ta hand om våra barn imorgon när vi åker mot Uppsala igen...Det här är ingen syn för barnen att ha på sina näthinnor...

Beroende på hela situationen så kanske jag efter Uppsala hoppar på tåget mot Gävle t fina Maria och stannar där en natt, eller så följer jag m M tillbaka till Sthlm...Allt beror lite på....
En timme i taget...

För er nära å kära som läser den här lite extra just nu kan jag rapportera:

Natten har varit lugn, som igår kväll...Det är vad jag vet i nuläget...

Ha en fin helg med Er...
Kramar...

1 kommentar:

Maria (Ms kussebusse) sa...

Hoppas ni kan sova gott hemma inatt, natten mot måndag!
Kram!!