söndag 24 januari 2010

Åter hemma "en stund"

Hej
Nu är vi hemma från en intensiv, men givande helg, ja så givande en helg kan vara just nu...
Har pendlat mellan Sthlm- Uppsala hela helgen, hade jue en fundering på att åka upp t Gävle på lördag em, men jag ville verkligen inte, klarade inte av det, har inte sovit en hel natt sen i tisdags så för tillfället är man himla sliten, men det är ett litet bekymmer i mitt liv just nu...
Läget är hur som helst ngt bättre, men ganska likvärdigt, var iaf väldigt skönt på många sätt att få åka ner t Akademiska och "prata" lite med vår kära. Fortfarande nedsövd,,,men värdena har varit stabila hela helgen och till veckan ska de ev. koppla ifrån respiratorn...
Så fortfarande, det är ovissheten och väntan för oss anhöriga som är det absolut jobbigaste just nu även om mkt annat också är väldigt påfrestande...( om man nu tänker ur ett egoistiskt perspektiv)
Men nu ska vi försöka få lite vardagsliv till veckan även om det är svårt...Men vi inser även att det kan vara bra om mkt fortsätter i sitt vanliga vardagstempo m alla rutiner som hör till...
Så imorgon är det åter dags för en körlektion för mig, skola för kidsen och jobb för M...
Ett TACK till min fina fina syster som tagit hand om oss och tog över våra barn hela lördagen, så att vi i lugn och ro kunde spendera dagen i Uppsala...Tack för allt! Var värt så mkt, även om vi inte orkade visa det när vi var på plats. Love U!
Nu ska jag återgå till lite söndagsfilm och försöka "landa" lite. Man behöver jue det med, för att orka kämpa vidare...
Kramar...

Inga kommentarer: