lördag 30 maj 2009

Stora avslöjanden i förtid ;)

Hallå!
Mår mkt bättre idag :) Har nyss legat på en spikmatta som jag fått låna av min svärmor. Riktigt positivt överaskad *L* M var dit med barnen efter lunch, så här är väldigt lugnt å skönt! (även om jag älskar att vara med mina barn!)

Nu ska jag snart gå och duscha och hitta några kläder till kvällens matstafett! Alltid lika roligt :/ Alltså klädletandet...

Kan även avslöja vad vi ska bjuda på, för jag är tämligen övertygad att ingen som ska vara med ikväll har tid att kolla datorn... :)

Fördrink: Bacardi, fläderblomssaft, fläderblomsjuice, sprite, is och en rabarberstav
Jordgubbar och nötter

Förrätten blir då:
Fläderblomsmarinerad pilgrimsmussla på en örtsallad toppas med en örtgremolatadressing
Heta mandelräkor på hemmagjord crostini
Prästostpaj med kallrökt lax inlindad i färsk grön sparris, toppas med ärtskott
Till det vitt Rieslingvin och veteöl.

Det blir alltså tre små förrätter på en och samma tallrik...Hur lät det där? Själv känner jag mig nöjd, hoppas bara att smaklökarna mina återhämtar sig lite till...

Nu måste jag vidare, kan inte ligga här i soffan längre :)
Ha en underbar kväll med Er!
Kramar...

Inga kommentarer: