onsdag 13 maj 2009

Självömkan, det har jag idag...

Halloj...
Lite beklagan då...
Igår em fick jag en fruktansvärd nackspärr på högra sidan, imorse när klockan ringde visste jag f-n inte hur jag skulle ta mig till jobbet. Upp och iväg, in i bilen, bara det att M hade en kommunbil då han skulle iväg direkt t Gävle på möte. (våran vanliga bil är ngt högre än standard modellen) Slog i höger öra bra nog, svor och bet mig i läppen för att inte oroa barnen alltför mkt.
Där kunde det fått sluta, men hann även bränna högra handen på kokande pastavatten innan min dag var fullbordad. Mao inga problem att hålla mig för skratt idag :/

Annars har dagen varit bra, det har gått bra att jobba trots mina småfadäser innan morgonen började. Tog en promme från jobbet t Hällåsen, längre än så hann jag inte innan M kom och plockade upp mig... :)
Imorgon mkt bokningar = steka pannkakor för brinnande livet *L*
Nu har vi nyss ätit, barnen är nybadade och M är på möte. Så nu myser vi en stund här hemma och varvar ner...

Halva veckan har gått snart, jag jobbar lördagen också, men sen nästa helg är det jue återvändardagarna och min största lillasyster ska vara barnvakt här på lördagen så då blir det utgång :) och helgen efter är det matstafetten (tjoho) och helgen efter Sagas kompiskalas/party...Även om det bara är roliga saker som jag verkligen vill vara med om så tycker jag att det är lite jobbigt att vara uppbokad på helgerna, ngn gång ibland är ok, men så här, nja jag vet inte.... Men skoj kommer det att bli!!!

Nu ska jag gå och kramas med mina vackraste...
Kramar till Er med...

Inga kommentarer: