onsdag 20 maj 2009

Veliga jag, när saker inte blir som man tänkt...

Halloj!
Nähäpp inge Gävle blev det idag med Sagisen. Åhh, vad hon blev besviken... Men vi ska åka ner på fredag istället. M skulle ha vart på möte i Gävle idag men det blev flyttat t Bollnäs istället, vilket varken lockade mig eller Saga.
Vi ville jue på H&M, Cubus, Indiska, Gina etc. Gå och luncha och bara rå om varandra. Hon behöver det och jag behöver ge henne den tiden och uppmärksamheten just nu. Hon har en lillebror som är fantastisk på många vis, så även på att knycka all uppmärksamhet, så fort han får/tar chansen... ;)

Så nu sitter jag här och vet inte om jag ska cykla ut på lindex eller ner på stan eller bara strunta i alla planer för dagen och bara vara...hmm *klia i huvudet*
Skulle förstås behöva köpa hårfärg och lite mat... Kanske ett litet besök hos min mormor skulle kunna vara till glädje....Jag får nog fundera en stund till...

Väntar även frenetiskt vid postlådan, *L* på ett litet kuvert från RT om matstafetten...Jag vill veta NU, vilken av rätterna vi ska få äran att tillaga i år och ja, jag är som ett barn på julafton ang. detta. Det är så spännande, haha... Hoppas på förrätten, då vi haft varmrätt och dessert förut, så håll tummarna åt mig! ( Ja, ni som känner oss vet att det är JAG som får hitta på samt laga maten) Matstafetten är nästa helg 30 maj, samma dag som "min Maria" fyller år, märkligt att planerarna inte tog ngn hänsyn till det ;)

Nu är det snart långhelg fastän jag bara jobbade i måndags, men det ska bli skönt! Så Gävle på fredag och tjejfest och utgång på lördag. Well, det kan jag nog överleva med :)

Oj, nu tittar solen fram igen, den har lite svårt att bestämma sig idag? Så nu måste jag nog skrida till verket och genomföra ngt på min gedigna lista.

Har läst på några av mina bloggvänners bloggar, att de är nyfiken på vilka som tittar in och läser deras bloggar...
Beroende på dagar så har jag tydligen mellan 30-100 läsare/ dag. Kan inte Ni snälla bara säga hej eller nåt, under kommentarer, för jag är så himla nyfiken på vem som är in på min sida och förgyller mitt ego :) Skulle vara så roligt, så snälla, gå in och säg hej eller vad ni än känner för!

Kramar...

3 kommentarer:

Lise-Lott sa...

Jag läser!
Har samlat ihop en salig mix av bloggar som jag läser, extra kul när man hittar några Söderhamnare!

Mia sa...

Hmmm...undrar vad det är för fel på Bollnäs???

Anonym sa...

Haha lite dåligt med kommentarer, men tackar ödmjukast för Er som hittills lämnat några ord! :)
Och Mia, inget större fel på Bollnäs ;) men då kan jag lika gärna handla i Shamn och dessutom ha nära hem med "alla" shoppingkassar *L*
kram på er!