torsdag 28 maj 2009

Update, finally!!!

Hej på Er!
Ligger i feber och mår allmänt skit faktiskt och ngt nervös börjar jag bli för matstafetten nu på lördag. Är inte riktigt läge för att bli sjuk, men det är det väl aldrig...
Lovade Er lite kort, så här kommer några godingar...

Mina chefer ngnstans i mitten av förfesten, redan här börjar de bli i finfin form *L*

Vi var på tjejfest hemma hos Sofia L i Stugsund, hade helt underbart roligt! Vilka underbart goa tjejer...








Gruppkort! Eller nå´t???


Väl inne i stan så träffade jag denna underbara donna, Carro från Delsbo. Jag gick kockutbildningen med henne för 5 år sedan och har träffat henne 1 gång efter det för ett par år sedan. Åh vad vi kramades och kramades och kra..... Lycka!


Det här kortet blev en bonus för här var nog alla utan vett å sans...Ngn... skrapar ihop 68 kr till en sista shot 01.55...Så välbehövligt! *skratt*

Kvällen var en av de roligare jag haft på länge, och när man dessutom fick en hel del uppdaterat dagen efter så vart den nog ännu roligare, t ex att en av tjejerna startade grillen när de kom mitt i natta, smällde i sig 7 korvar...på samma "efterfest" dracks det även upp ett glas med linser och linsvätska då hon trodde det var vatten *asgarv* Skönt att veta att man var ganska lugn och fin ändå ;)
Söndagen hände inte mkt alls, måndagnatt kom mammi hem från Egypten och var så nöjd och glad! Tisdagen mådde jag dåligt, men tvingade mig att göra massa måsten på dan...
Sen på em var det rockshow som dagisbarnen fixat (nästan) helt själva!



Efter det var tanken att familjen skulle direkt vidare på cirkus, men jag gav min biljett t min äldsta lillasyster, så hon fick ersätta mig och jag åkte hem och kurerade mig på soffan istället...


Igår då, shopping m Saga i Gävle. Vi hittade avslutningskläder, samt lite annat jox...Men ingen av oss mådde riktigt bra så det var inte så där himlastormande kul, haha jo stormade gjorde det också....
Idag har jag legat i soffan och mått sämre än på länge, så jag ska snart flytta över till sängen, men M är ute och klipper gräsmattan och fixar en massa och jag känner mig bedrövlig som inte orkar hjälpa till...men det går bara inte...
Imorgon hoppas jag att det har vänt och att jag känner mig lite bättre annars är det nog bara att ta sig en sväng upp t sjukhuset och se om jag behöver pencillin *suck*
Ha nu en fin kväll!
Kramar....

Inga kommentarer: