onsdag 6 maj 2009

Vår? japp, jag tror minsann det! :)

Halloj!
Idag har jag jobbat på Fune igen :)
Denna underbara syn mötte mig när jag kom till jobbet imorse. Ett hav av vitsippor. Älskar!!!
Började en promme hemåt efter jobbet, blev upplockad av gubben vid Hällmyra, så for vi iväg på utvecklingssamtal m Saga och hennes fröken.
De andra hoppade in i bilen och for t Oliver och jag tog en snabb promme dit.
Väl hemma startade jag grillen och under tiden hann jag äntligen plantera mina liljeblomlökar. Ska bli spännande att se vad det blir av dem.
Sen åt vi karré och kycklingfilé m tillbehör tills vi storknade och avslutade med glass.
Dusch av barnen och efter fixade jag in 12 nya kort i mina ramar, så nu måste jag bara måtta ordentligt m alla hålen innan jag får upp dem på väggen *suck* Det är den jobbigaste delen, haha..
Resten av kvällen består nog av tv och småplockande.
Visst är det fint?!! :)Kramar...

Inga kommentarer: