fredag 29 maj 2009

Ok, kanske sjuk fortfarande...Men det tänker jag ignorera lite...

Hej på Er!
Oj, vad roligt, vilket gensvar jag fick igår när jag nämnde min blogg på facebook. Tack! :)
Dagen hittills har bjudit på lite feberfrossa och helghandling...Har även hunnit ta ett skönt bad med mitt nya badsalt från Björk& Berries, dyrt som tusan så det är med andakt man får ligga i badet, haha....
Den doftar helt underbart, hmm åtminstone med det lilla luktsinnet jag besitter för tillfället *L*
Resten av dagen består av kurering och kanske lite förberedelser för morgondagens matstafett, kan ju fortfarande inte avslöja vad vi ska bjuda på, Ni får la höra på söndag :) men jag kan berätta att vi fått förrätten och jag tänker göra tre förätter i en förrätt...haha förvirrande eller är ni med? Ska se om jag kommer ihåg kameran så Ni kan få det på bild sedan...

Har även tagit beslutet att lägga våra skattepengar som vi får tillbaka på en charter åt oss och barnen, hade bokat Cypern men blev avrådd från professionellt folk ;) då det ska blivit fruktansvärt mkt dyrare där den sista tiden...
Hmm, har då några andra alternativ på G, men varför ska det vara så svårt att sätta ner foten??? Gaahhh, blir så trött på mig själv...Och nästan tröttare på M för han tycker inte mkt alls han....
Ok, valet står mellan Turkiet, Rhodos, Kreta och Mallis...Har ni ngt tips? Vill inte ha fler alternativ, bara veta vilket av dessa ni hade valt, om ni skulle åka som familj? Alla hotell alternativ är likvärdiga, så det är bara ställena att ta hänsyn till. Hjälp???!!!

En skön låt som väcker massa gamla minnen, I like....



Ha nu en riktigt härlig fredag och helg! Finväder är jue utlovat! Så kommer jag in till Er efter helgen igen...

Kramar...

Inga kommentarer: