tisdag 26 maj 2009

Sjuk och stress, ingen bra kombo....

Hallå!
Har lovat er att lägga ut lite bilder, men tyvärr....så får det vänta lite till ;) Har haft ett par tuffa dagar nu, vilket har tagit ut sin rätt, så nu sitter jag här med feber och fruktansvärt ont i halsen....
Men ingen vila än...M i möte hela dagen, så snart ska jag cykla iväg och hämta hem barnen, sen kl. 17.00 har Oliver uppträdande på dagis och kl 19.00 ska vi på cirkus...
Alltså bara roliga saker, men hur roligt blir det när man mår crap???

Har även hunnit med en storhandling, bl a lite saker till matstafetten som blir på lördag...Det var den enda dagen på hela veckan som tid fanns att handla mat på...Vad det blir som vi ska bjuda på kan jag inte avslöja än, men jag kan säga att det blir bra!!! ;)

Nu måste jag blunda 5 snabba minuter på soffan, för att hoppa in i duschen och hämta hem barnen så fort jag bara kan...

Återkommer till Er så snart jag får lite mer tid än att bara andas....
Kramar...

Inga kommentarer: