tisdag 19 maj 2009

Lite sjuk jag...

Hej på Er!
Nu har jag jobbat intensivare en period igen, men nu är jag ledig/arbetslös några dagar framöver...Och jag vaknar idag med en förkylning och febervärk *suck* Men jag inbillar mig att det är kroppens sätt att säga åt mig att sitta ner på rumpan idag och inte hålla på alla miljarders olika projekt jag håller på med ??!
Så idag blir det till att gå igenom lite papper och tvätta kläder...Bara kurera mig!

Imorgon ska jag och Saga ta en tjejdag och fara t Gävle och inhandla examenskläder :) Att man har glömt hur stort det där var, att få åka t Gävle och vara med och välja själv. Var även och pratade men mina systrar och erbjöd dem att följa med, då de är ledig från skolan imorgon...Vi får väl se om de hakar på.
Min älskade lilla mammi är jue just nu i Egypten och har det (förhoppningsvis) underbart! Så då träder genast de storasysterliga plikterna in, haha..Har även bjudit in dem på mat imorgon kväll :)

Annars då, ja just nu händer inte mkt spännande i familjen Svensson/ Grälls liv. En lugnare period, men snart drar det igång med lite festligheter och det behöver jag verkligen nu.

Nu till helgen återvändardagarna, jag är bjuden på tjejfest på lördagen och sen blir det väl utgång, tyvärr inget öltält utan tydligen på Statt ( Blä!) jag ville faktiskt till ett kallt öltält jag, tycker det är lite charmigt...Att kunna gå på krogen och inte vara uppklädd t tänderna (vilket jag oxå kan uppskatta) utan komma i jeans och tjocktröja ;) Sån är jag!

Nu ska jag faktiskt lägga omkull mig en stund på soffan för jag känner hur det börjar snurra (lite mer än vanligt) i huvudet!
Hoppas att Ni kära läsare mår bra iaf!
Kramar...

Inga kommentarer: