söndag 10 maj 2009

Helg, ja den har varit lång :/

Gokväll på Er...
En lång trevlig, jobbig helg är snart till ända.
M har jue varit borta nu sen i fredags morse och saknaden från barnen har varit minst sagt påtaglig... Som tur var för både mig och barnen kom Maria både fredag och lördag och sällskapade och underhöll oss. Åhh alltid lika trevligt och Guld värt gumman!
Barnen blev även hämtade av farmor och farfar för ett par timmar på lördag dag. Tack! Då hade de hållt på att "slå ihjäl varandra" många timmar...

Annars har helgen bestått av tvätt och hängning av tvätt, mat å disk, rensat ogräs, kompletteringshandlingar, städning inne och ute, ja, förutom kvalitetstiden m Maria och med mina vackraste så hade jag gärna kunnat hoppa denna helg.
Helt slut nu! Och då börjar en lång vecka för mig, mkt bokningar på Fune hela veckan och jag ska även jobba lördag... Blir nog bra det, men det är nog dags att krypa till sängs så jag vaknar glad och trevlig ;)
Ha en fin måndag kära govänner och läsare!
Gonattkramar...

Inga kommentarer: