tisdag 5 maj 2009

Migrän och träningsvärk :/

Hej på Er!
Idag har varit en ok dag, förutom migränen, åhh jag blir galen...
Började morgonen med ett härligt pass på Faxe, kändes skönt, fast redan där borde jag tänkt till lite, då jag körde på tills jag blev illamående...men det gick över efter några minuters andhämtning...

Hem och duscha och iväg på E-center en snabbis, hem käkade lite lunch och hämtade hem Oliver tidigt idag.
När vi kom hem spelade vi Fia m knuff och bakade bullar, både kanel-och vaniljbullar. Mmm...

Kvällen blir lugnare än vanligt, borde väl kanske ta en promenad eller nåt, men huvudet vill inte.
Imorgon Fune. Blir KUL!!! :)

Ja just det, nu har vi bokat en del av vår semester iaf. Börjar m Sthlm och syster ett par dagar för att åka vidare t Norrköping och Kolmården, där vi bor på hotell 2 nätter, sen hem igen. Hinner vara hemma en dag innan det är dags att fara ut i den vackra "Söderhamnska" skärgården, vi har bokat stuga på Storjungfrun 2 dygn, ska bli himla spännande *L*
Sen ska vi nog försöka hitta en sista minuten i augusti för hela familjen och Matilda, Vi får väl se vad som hittas, om ngt hittas??!

Nu orkar jag inge mer för huvudet sprängs...
Kramar...

Inga kommentarer: