onsdag 1 april 2009

:) When you wish upon a star... :)

Hallå ja!
Ok, i gårdagens inlägg hade jag några önskningar och vet ni??
De slog alla in :) nåja, nästan iaf *L*
  • M hade ledbandsskada, men inge gips, några dagars vila bara, skönt!!! Även om det var tungt som sjutton för mig nu när alla Olivers möbler skulle in igen och M inte kan eller får göra ngt...
  • Oliver vaknade imorse och lät som den solstråle han brukar vara, äter väl fortfarande inge bra, men inte heller vit i ansiktet längre :)
  • Bilen gick igenom besiktningen
  • Vab-pappren hade kommit
  • Deklarationen hade kommit, och dessutom får jag tillbaka lite pengar! Vilket jag inte trodde... ( och även M, så bara + på kontot, även om man alltid önskar lite till, hehe)
  • Och som ni förstår så var Olivers rum färdigtapetserat
Så idag blev det, tada....köppizza som utlovat *L*

Dagen har gått försvinnande fort, jobbade, sen hem, bytte kläder och putsade Olivers fönster, golvsocklar och dammsög och skurade rent, rent, rent... Upp m rullgardin på ngt konstigt höger och in med möbler, där fick jag återigen ringa in det stora artelleriet, Mamma! Så hon fick hjälpa mig och det behövdes. Tack å bock :)
Somnade som en...till hjärnkontoret på soffan innan det var dags att följa m barnen ner och pussa gonatt.
Och nu har jag fyllt i reseräkningar, vab-papper å lite annat jox. Så skönt!

Och vet Ni vad? jag tror eg. på att tänka positivt. Vi kommer att åka t Sundsvall på fredag, jippi!!! Och här är grejen där man verkligen måste tänka positivt...Då M går med kryckor kommer vi kunna husera runt på hotellets spa/relax/ gym (jag), men shoppingrundor i city och Birsta får vi tyvärr skippa... Men oj, vad vi kommer att spara pengar, haha....
Jag sa, att jag försökte så gott jag kan *klia*

Nu ska jag strax gosa ner mig i soffan en liten stund och bara njuta av att dan blev ganska bra ändå :)
Ha det fint!
Kramar...

Inga kommentarer: