fredag 10 april 2009

Påsk å bara härligt!!! :)

Halli hallå!!!
Så då var påsken kommen :) Härligt å skönt och till råga på allt har vi fin fint väder *L*
Långfredag idag då, ja här hemma har det städats på altanen, bakat en mandeltårta, gjort gravlaxsås, senapssill och nubbesallad.
Barnen är just nu ute och är påskkärring efter mkt velande, haha...men till slut så vann godislängtan över pinsamheten (Saga)...
Om ett par timmar ska vi t Söderala och äta påskmiddag, mkt trevligt ska det bli, sen blev det liten miss i planeringen m Maria så förhoppningsvis dyker hon upp när vi kommer hem ikväll istället *L*

Oliver på väg t dagis och påskfirande i onsdags...
Här leker han fotograf...
Fortfarande Oliver som fotograferar...
Sen kommer vi t Södra Berget och visst skulle man kunna se lite gladare ut, hehe, Hallå killen vi har semester!!! (Nyvaken och ingen frukostmänniska)
Hade inge roligt väder, men ibland så klarnade vädret upp och då var utsikten fantastisk!
Här har vi en som var glad, pigg och nöjd iaf *L* Såg verkligen fram emot frullen...
Min frukost!!! Vet inte om jag ska tillägga att det även slank ner juice, kaffe, äggröra, köttbullar och prinskorv...men det fick inte plats på samma bild, haha...Mkt gott!!!
Här har jag då väntat i två timmar på herrn, men gav upp och banade väg för mig själv t Frullen...
Som sagt, vädret icke det roligaste, regn å dimma å kallt.
Utsikt från vårt rum.
Också hoppar vi raskt vidare t Olivers rum före å efter...
Här har alla som velat fått äran att måla på hans väggar, ser förjäk...ut.
Sen kom målaren och fixade fint på ett litet kick *L*


Och som jag skrev i början här har vi våra fina!! påskkärringar :)
En riktigt fortsatt Glad Påsk önskar jag Er mina vänner!
Kramar...


Inga kommentarer: