tisdag 7 april 2009

Well, tjaa, njäe, njoe...Blir nog en fin dag :)

Hej hopp mina sköna!
Nu blir det strax en promme t E-center fram och tillbax. Vädret är inte det roligaste idag, men ganska skönt iaf...

Påsken ser ut att bli kanonbra. Date m Maria på långfredagen på dan, middag i Söderala på kvällen, middag (knytkalas) hos mamma på lördagen och sedan en liten utgång m Maria på kvällen...

När jag kommer hem från prommen ska jag fortsätta att städa här som jag påbörjade igår, Saga blir ju hämtad av farfar hon och M ska på möte ikväll, så det blir jag och Ollie ikväll :)

Annars, well, tja händer inte mkt alls i mitt liv för stunden... En lugn period...jag bara finns, andas, är och känner mig nöjd med livet...
Får se hur orken finns till kvällen om jag lägger ut lite bilder på Ollies fina rum samt lite bilder från Södra Berget..samt fixar klart layouten på min outstanding blogg, hihi...
Kramar...

2 kommentarer:

Mia sa...

Om du visste vad jag saknar er också...Jag åker ner första veckan i maj, då har jag semester! *L*

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blir, jag bokar in dig för en fika genast :)
kramar från mig!!!