söndag 12 april 2009

Påskdagen var solig, solig, SOLIG!!!

Gokväll på Er!
Nu har dagen passerat m ett rasande tempo. Vaknade vid åtta imorse och kunde inte somna om, tilläggas bör sägas att vi inte somnade förrän vi 04.30 inatt.
Hade iaf en supertrevlig kväll igår, jag och Maria var ut tillsammans. Träffade folk överallt och hade skojsigt *L*

Dagen började jue tidigt här för mig och strax efter 09.00 ringde det och ett par vänner och ville ut t Ålsjön på utflykt m oss, haha...Med riktig whiskystämma harklade jag fram - Jag tror inte vi är riktigt körklar här på ett tag ;) Men vi skulle förmodligen styra upp ngt imorgon, trevligt!

Dagen som sådan har jag suttit på altanen och myst, jagat och fångat spindlar m Oliver, lagat lasagne och bakat hasselnöts/chokladkaka och nu är barnens kusin Filippa här och sover. Goungar...Var nyss ner och kollade till dem och blev lite förvånad när tjejerna bytt sängplats :)

Nu ligger jag halvsovandes på soffan här medans M och en gammal fin kompis sitter och dricker te och surrar...

Träffade en "bloggkompis" ute på krogen igår och jag tror att det inte bara var jag som svamlade mkt ord, haha.
Men så sa hon en sak, om ngt jag tidigare skrivit på min blogg att hon kände igen sig i det jag beskrivit och att denna vackra tjej tyckte det var skönt att hon inte var ensam om sina känslor å funderingar...Och det värmde i mitt hjärta av att kunna tillföra ngt i min blogg om än så bara en liten tanke :) Jag blev tom lite stolt, hihi...

Inget saftigt skvaller om gårdagen, eller haha, men inget som kan nämnas här...
Nu ska jag slumra vidare så här på söndagskvällen...
Kramar...

Inga kommentarer: