tisdag 21 april 2009

Så här borde alla tisdagar vara! :)

Gokväll!
En sån bra dag!!!
Sov t 9.00 då jag klev upp och tappade upp ett härligt bad. Det är inte ofta man börjar dagen så, inte jag iaf *L*. Halvelva var det dags att bege sig t fune för lite jobbtimmar, hade 80 förbokade gäster idag utöver de vanliga, så precis som jag trodde var det skytteltrafik mest hela tiden *L* Allting gick jättebra men det är alldeles för sällan vi jobbar samtidigt, vi tre. Brukar ju alltid täcka upp för ngn av dem, men inte idag.
Tack för en toppendag "tjejer"! :)

Hämtade hem Oliver och for hemåt, Saga hade ju sin "vanliga" tisdagsdag hon, mao farmor och farfar hämtade henne på skolan, förser henne och kusinerna på mat och sedan följer farfar med på skytten. Jag tror alla härhemma har tisdagar som favoritdagar!!?

Oliver hade önskat donken mat, så M, Oliver och Matilda köpte hem det och jag åt goda nudlar istället jag, haha...tycker verkligen inte om donken. *blä*

Nu har jag nyss lagt mina vackraste och gubben är i sedvanlig ordning på möte.
Kvällen består av att läsa igenom en hög gamla skvaller och fredagsbilagor, så jag får slänga dem ngn gång *skratt* Näe, jag förstår inte heller varför jag köper dem och lägger på hög??!

Snart sista april? Vad har alla för planer då? Själv lutar det åt Söderala å grillning, vi får väl se, tänkte försöka få "ihop det" med Anna och Tomas, för det är alldeles för långt mellan gångerna som vi träffas också alla barnen förstås...Blir nog bra det...

Imorgon lite småjoxande m olika saker, men först ska jag och mammi börja dagen m träning på Faxe, haha det är vi och muskelbyggarna där *L* Helt OK!!!

Sköt om Er och ha en fin kväll!
Kramar...

Inga kommentarer: