torsdag 30 april 2009

Glad Valborg då!

Hallå på Er!
Ja, som ni märkte blev några timmar till många timmar...
Jag är totalt tvärslut just nu, M jobbar å jobbar och jag har gjort min del här hemma (kanske lite mer då) Har jue sett ut som ett slagfält här med, under och efter tapetsering. Men jag blev nöjd med valet iaf.
Nu väntar fortfarande hyllor (som jag håller på att måla), dukar etc på att få komma tillbaka in i köket igen och jag orkar inte med det just nu så det får vänta.

Skamligt att säga men jag har inte ens duschat på två dagar, tar mig liksom inte in (stort projekt), då kanske Ni förstår hur sliten och gammal jag känner mig *L*

Idag på dan ska jag bara vara hemma, ska fixa en grönsallad t kvällens bravader, håller på att tvätta lite och ska sedan försöka ta mig ut på altanen och måla hyllorna en sista omgång.
På em styr vi bilen t Heden, där vi blir 14 st vuxna och barn som ska grilla och senare kolla på kasen i Söderala!
Det ska bli trevligt och jag lovar att jag ska duscha innan dess ;)

Men nu till det jag lovade Er för ett tag sen...
På långväggen ett par vitrandiga (smala ränder) diskreta tapeter. Ljust och fräsch, helt enkelt!
Som sagt inga dukar eller saker på väggarna än!
Lilla köket, här fanns det inga tapeter alls förut, så skillnaden blev enorm!
Matsalsdelen, kör just nu lite limegrönt till, men tycker det blev lite mesigt, så jag har nog bestämt mig för en knallturkos...Vad tror ni om det?
Jag ska knäppa lite andra kort senare så Ni ser bättre...
Nu har jag inte mkt mer att tillföra i dagens bloggande, då jag som sagt är väldigt off för tillfället, ska nog ta och investera i lite rosenrot eller nåt :)
Ha en fin Valborg, vad ni än hittar på för skojsigt!
Kramar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Men va fint det blev!! Jag kommer och kollar in det live ikväll. Kram så länge

Anonym sa...

Från Maria glömde jag ju skriva....