torsdag 2 april 2009

Nu far vi t Södra Berget och spa:ar :)

Gokväll!
Blir en liten snabb sväng här ikväll bara :)
Idag har jag jobbat och det var lika roligt som vanligt!!!
M och Oliver kom och hämtade mig efter jobbet så for vi iväg på E-center och handlade lite, sen en sväng in på systemet och apoteket för att sedan fara hemåt och laga tacos.

Oliver åt och åt och jag...Löjligt lycklig och stolt över att min pojk åt så mkt. Åh, vad skönt det var, nu har det förmodligen vänt och han blev så pigg och glad. Han satt i soffan och bara babblade och skrattade efteråt *L* Sitt vanliga jag mao.

Kvällen i övrigt har varit ruskigt seg. Supertrött!!! Masade mig iaf ner och packade åt mig och barnen för helgens bravader och nu när kl verkligen är sovdags tog jag och färgade håret...Det är inte konstigt att man är så trött jämt, kommer aldrig i säng före 01-snåret och det är kanske inte så hållbart när kl ringer 06.30 och man ska iväg å jobba *fundera*

Imorgon då...Jag jobbar väl fram till 14-15- tiden och M jobbar på fm. Oliver ska vara hemma med snälla mormor som barnvakt fram t 12.00 då M kommer hem igen. Sen bara hem, fräscha till sig, packa in i bilen, ut med barnen t farmor och farfar där de ska husera hela helgen :)

Sen bär det av för mig och M t Sundsvall och spaweekend på Södra Berget :) Känns så oerhört lyxigt så jag knappt kan förstå, haha... Har tagit med bok, bokat ansiktsbehandling med ryggmassage, ska äta å dricka gott och bada bubbelkar och basta. Bara må toppen, helt enkelt!
När vi kommer hem är vi bjuden på middag i Söderala, M:s mamma fyller år imorgon, men vi gratulerar henne på söndag när vi kommer hem istället.
En perfekt avslutning på en förhoppningsvis underbar helg...
Därför en bloggfri helg för mig å det kan också vara lite skönt. Både för Er och för mig *skratt*

En underbar fredag och helg önskar jag Er mina vänner...
Kramar...

Inga kommentarer: