torsdag 16 april 2009

Slööödag!!! ;) Me like a lot...

Hej...
Idag har jag och barnen bara varit hemma och tja...bara varit hemma. Vi har provat vår/sommarskor för att se hur mkt nytt som behöver inhandlas.( Sluta växa!) Rensat och stoppat undan alla vintermössor/halsdukar/vantar...Ja, vi har plockat lite helt enkelt.

Morgonen var skööön!!! Barnen gick i pyjamas länge, vi åt frukost vid halvtio och så här såg det ut fortfarande efter frukosten...
Soffan, tv:n och pyjamas kl 10.00!!! :)
På em tog mormor med dem på en cykeltur ner till Alen och hem igen. Haha Saga var helt slut hon,Oliver märktes det ingenting på ;) sen när M kom hem och vi hade ätit en riktigt god köttgryta så sov jag en stund på soffan innan jag och Saga kollade på Wild kids. Läggning av barnen och efter åkte jag och M t gymmet och körde ett halvhyfsat pass. Mormor kom hit och låg på soffan under tiden. Tack!!!
När vi kom hem strax efter nio, var jag tvungen att inse att jag faktiskt tagit fram 1 kg köttfärs som jag var tvungen att steka eller nåt. Så det fick bli det enklaste, tacoköttfärs,haha... Men nu är det klart iaf.

Och nu, är jag nybadad och härlig *skratt* och redo för sängen snart. Imorgon och lördag jobbar jag på Fune, ska bli skoj i vanlig ordning :)
Ha en fin dag imorgon!
Kramar...

Inga kommentarer: