måndag 20 april 2009

Premiär för Marmen :)

Halloj på Er!
Ja, helgen försvann i ett rasande tempo, jobbade fredag och lördag på Fune, så det var en väldigt lugn helg. På söndagen ledig och Filippa kom t Saga. Efter lunch så hade M packat fika också for vi ner t underbara vackra Marmen.
Efteråt, ett stopp i Söderala med glada överaskningar som kommer en bit in i framtiden, så var det dags att fara hem för lite middagsstök. Efter maten var det dags för Bingo på lokalen och barnen är helt tokiga i det, men jag la omkull mig på soffan med huvudvärk och M tog sig an alla tre barnen och "offrade" sig, hehe... Tyvärr ingen vinst denna gång! När det var klart vid 19-tiden kom Malin och hämtade Filippa. Kvällen blev slapp som tusan, både jag och M var helt slut i kropp och knopp...

Imorse åkte jag och mamma och tränade på Faxe en timme, sen hem en sväng och sedan ut på E-center då mamma skulle köpa sig en grill och jag behövde fylla på matförrådet... Hem, packa upp, sen har jag faktiskt städat badrumsskåp och klädgarderober *pust*
Middagen idag bestod av kebab och pizza, mkt lämpligt! ( men jag undrar jag om det eg. är så himla gott eller bara lämpligt??? )

Imorgon jobb på Fune, är fullbokat t lunchen så det blir la till att slita .... av sig. Men det gillar jag! Haha... jag skulle bli tokig på ett kontorsjobb å bara behöva sitta å sitta å sitta....Näe fy... Tur man är olika.
Ibland slår våra barn till och är glada och nöjda samtidigt!!!
Som att släppa ut kossor på grönbete, haha...Barnen sprang hela backen ner, slet av sig skorna och slängde sig upp på en efterlängtad studsomgång *L*
Fina Saga!
Iskonstverk eller nåt i vattnet...
Oliver på bryggan...
Tussilagon hade även den hittat t bryggan.
Snart så...bara ngn månad kvar nu...
Fikapaus längs stugväggen där solen värmde gott!
Oliver är här ensam kvar, de andra har gått mot bilen, men han ville inte riktigt åka hem än...
Inte långt kvar tills båten ligger här å guppar...
Ett sista kort innan hemfärd!
Nu ska jag gå igenom massa papper, blä... planeringsdagar för barnen, sommarlov, kolloansökning och säkerligen ngt mer som ska skickas iväg...
Ha det så fint så länge!!!
Kramar...

Inga kommentarer: