måndag 6 april 2009

Underbart vårväder!!!

Halloj...
Vilket underbart väder!!! :)
Ska strax ut och gå i detta härliga vårväder, men har börjat "möblera" om lite på bloggen..men då vädret lockar mer just nu, så kommer nog min sida byta skepnade några gånger, hihi...

Oliver är på dagis för första gången idag på två veckor och han var så himla lycklig, han skulle ha finkläder på sig idag och gick tom på att klippa håret lite grand igår...
*L*


Annars så borde väl kanske dammsugning stå på schemat, men njäe....har ingen lust så då gör vi inte det... Men det borde göras...Ska iaf montera lite lampor etc. på Olivers rum på em så han får ett helt fungerande rum, det blev så himla fint med nya tapeterna! :)

Påskhelgen närmar sig med stormsteg, men vi har faktiskt ingenting inbokat än...Lite trist är det, då jag tycker att man träffar familjen under denna avlappnade, okrystade storhelg... Man äter gott och umgås helt enkelt, visar att man bryr sig och finns där för de närmaste... men alla är vi olika :)
Tror iaf att "min" Maria kommer hem t påsken och hon är jue en slags del av vår familj, hihi, så jag hoppas att jag får njuta av ditt sällskap vännen!

Näe, mina kära vänner, Nu måste jag ut i vårvädret...
Ha en toppenfin fortsatt dag!
Kramar....

Inga kommentarer: