onsdag 24 mars 2010

Well, en onsdag som så många andra :)

Morning :)
Idag bjuder morgonen mig ett besök hos Af, för att sedan åter promenixa hemåt å plugga en hel del...
Trots min huvudvärk igår, lyckades jag tvätta å få undan tvätten å städa (ordentligt) hela övervåningen, slet tom ut soffdynorna och dammsög där under...
Nu idag doftar det fortfarande himmelskt ;) , haha vi brukar inte ha så smutsigt, vilket man kunde tolka det som, Nej nej ett nytt golvrengöringsmedel som luktar så gott ;)
..............................
Huvudvärken har stagnerat ngt, men som ett resultat av den jobbiga gårdagen känns det som jag hade en rejäl utekväll igår...så tung i huvudet idag...hmm...
.............................
Annars, ja fina syster m kids kommer hem t påsken och det ska bli gött att få träffa dem å jag hörde ett litet önskemål från syster om att vi skulle ut på ngn av de lokala krogarna å öla lite grand ;) Well, well...låter bra tycker jag :)
Nu, duschen, innan jag tar m mig mamsen på promenadsällskap till la stada!
Ha en fin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: