onsdag 3 mars 2010

Oj, vad slut man kan bli, men så har jag gått låååångt idag :)

Gaah!
Helt slut i benen å ryggen...
Vid 9-snåret i morse tog jag en promme t E-center ( tar 40 min från där jag bor)
Väl framme blev jag tillsnyggad i håret av Anna och var riktigt nöjd när jag gick därifrån :)
In på Lindex en sväng för att leta nya vantar t Oliver, inte en helt enkel match kan jag säga...
Vidare mot stan och Kapp Ahl, lika slut på vantar där med, hittade dock en snygg bh till mig???
Vidare in på Hollywood å hittade en så himmelens snygg jeansskjorta/tunika som ville följa med hem ;)
Alright, inte är jag så omöjlig heller....
Till slut började prommen hemåt å nu ska ni få höra....
Helt plötsligt står jag inne på Lisas handarbetsbod å köper garn, hahaha helt galet,
Jag som inte håller på med sånt, men nu ska jag tydligen fixa både det ena å det andra :)
................................
Väl hemma hängdes tvätt och kastades in ny samt påbörjade urbäddning av sängen, sen avstannade allt, orken tog tvärslut...
Å nu ligger jag här i soffan å tänker inte göra ett dugg mer idag, jag strejkar :)
En ganska så härlig dag om jag får säga det själv!
Kramar...

2 kommentarer:

Kusin Maria sa...

Haha! Härligt!! Ska du sticka vantar till Oliver nu då? ;)
ps/müslin här nedanför verkar supergod!
kram.

Anonym sa...

Haha jag köpte garn t en stor!? härlig??? filt t sovrummet..gäller att börja i liten skala,haha...
Ja, muslin är jättegod, helt klart värt att testa, går ju alltid att lägga till/byta ut/ta bort om det är ngt man är allergisk/inte tycker om :)
Kram :)