tisdag 23 mars 2010

Blir det verkligen bättre av att gnälla?!

Tisdag å en sjudundrandes huvudvärk...
Vaknade med detta otyg i morse...
Tog ett varmt bad å det hjälpte lite för stunden...
Ner på körskolan å tränade bl a backning, så nu är det precis lika illa som innan (huvudvärken alltså)...
Ja,ja.... Det var roligt att köra trots huvudvärken :)
Igår kom Oliver hem å kräktes en gång, fick sedan reda på att skolmaten hade smakat väldigt mkt rökt korv å då tycker jag synd om honom, för då blir/verkar han vara lika känslig som mig...å det är inte kul!
Jag kan t ex inte äta rökt skinka som pålägg, inte heller isterband etc. för då reagerar jag som attans...(om det är för mkt rökt) Nu och redan igår mådde han åter toppen igen, å det var jue himla skönt ;)
Ok, nu har jag beklagat mig tillräckligt för idag...
Mår jue trots allt ganska bra å livet är jue ganska så härligt :)
Kramar...

Inga kommentarer: