fredag 5 mars 2010

The botten is nästan nådd....

Hej...
Fredagkväll...
Helt slut, nästintill svimfärdig av alla måsten som ligger över mig...barn, hem, körkort, a-kassa, arbetstider, överarbetad sambo, sömnbrist, sjukhusbesök...vara stark, orka, orka, orka...
Men idag sa kroppen ifrån, ville bara svimma av när jag skulle lägga barnen...så jag var tvungen att lägga mig på badrumsgolvet...fortfarande 1 timme senare ,lite yrslig...
Det är jobbigt att räcka till överallt :( och alltid behöva komma ihåg allt,,,men vem har sagt att livet är enkelt???För mig är livet snarare en helvetesekvation än himmelriket nu...
.............................................
Men jag ska spendera kvällen i soffan och imorgon åka t fina Maria i Gävle för en trevlig dag och en rolig kväll (men då måste jag helt plötsligt börja tänka på tågtider å inställda tåg)...
tänkte även vara så fräck å försöka vila en stund mitt på dan...Ja, man kan göra det hemma hos henne :) Så pass väl känner vi varandra...
Å nej jag är inte galen som åker, snarare smart, för hos henne har jag helt plötsligt inte allt ansvar å alla måsten, utan kan vara bara jag, moi som är ganska skör för stunden...
Så jag vet att trevligt sällskap, en skön soffa och en hel del fniss å garv står på lördagsschemat, å jag tror simple as that, att det är den rätta medicinen för mig :)
..........................................
Så nu alla fina, önskar jag Er en toppen härlig helg vad Ni än hittar på!
Kramar...

Inga kommentarer: